13 november 2012

BIldbomb

Efter att jag och min vän Marie suttit och pratat om lägenheter, det aktuella om att flytta hemifrån och sökt efter möbler på nätet blev jag inspirerad att göra en förändring med mitt eget boende hemma hos mamma och pappa. Tyvärr är vissa bilder för stora men jag tänkte ändå ta och visa er resultatet:





Mina små sängkamrater och en babyfilt som jag virkat.


Spegelblomman är ett projekt som jag gjorde redan för längesedan. Jag råkade i misstag ha sönder en spegel (sju års olycka fungerar inte på mig!) och bestämde mig för att göra något trevligt istället för att slänga bort bitarna. Jag ritade först konturerna på väggen så som jag ville ha blomman och limmade sedan bara dit bitarna. Blevjättenöjd med resultatet! 
Väggordet minns jag inte varifrån jag köpte, bara att de hade rea på någon nätbutik


Tyvärr en VÄLDIGT suddig bild, men hursomhelst så ser man anslagstavlan jag fixade till och lampskärmen jag också visat förr. Jag kom på en ny funktion för den (i inlägget om den hängde den i taket) och satte helt enkelt en liten vägglampa att stå på bordet och lampskärmen över. Superhärlig mysbelysning kan jag lova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar